Search
Generic filters
Exact matches only

Hvilke idretter tilbyr bookmakeren GGBet i Norge?

Home Forums General Discussion Hvilke idretter tilbyr bookmakeren GGBet i Norge?

• This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 2 days ago by OwenR.

Hvilke idretter tilbyr bookmakeren GGBet i Norge?

• Chase Harper
    Member

Jeg har bestemt meg for å utvide spillingen min litt og prøve noe annet enn bare fotball. Før spilte jeg hovedsakelig på toppligaer, som Premier League eller Serie A, men nå er jeg også interessert i e-sport. Jeg ser på turneringer i CS2, noen ganger Dota 2 og til og med Valorant. Jeg gikk inn på bookmakeren GGBet, det ser ut til å være et utvalg, men jeg har ikke helt fått oversikt over hvor bredt det er. Jeg lurer på om det finnes mindre populære grener der, eller bare toppturneringer. Noen ganger har jeg for eksempel lyst til å satse på noe som Apex Legends eller LoL. Hvis noen allerede har sett på tilbudet, kan dere gi meg et tips? Hvilke grener finnes hos bookmakeren GGBet?

Chase Harper
    Member

Jeg velger vanligvis de kampene jeg har litt peiling på. Men av og til har jeg lyst til å prøve noe nytt, bare for moro skyld. Det viktigste er at det finnes gode statistikker og oversiktlige markeder. Det er også viktig at oddsen ikke skiller seg for mye fra andre bookmakere. Derfor leter jeg nå etter en plattform med et godt utvalg. Hvis noen allerede har satset der, kan dere gjerne dele erfaringene deres.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...

People Who viewed ThisX